GY.I.K.

1. Biztonságban tudhatom-e az adataimat?

A Ticketpro Kft. holnlapján regisztrált ügyfeleitől adatokat kér be és tárol rendszerében. Ezen adatok a szolgáltatások igénybevételéhez szükségesek, melyekből statisztikai kimutatásokat készítünk a szolgáltatásainkat igénybevevő ügyfeleinkről.
Az adatok tárolásánál mindig a lehető legnagyobb biztonságot alkalmazzuk, hogy ezek harmadik személy, illetve illetéktelenek kezébe ne kerülhessenek.
Az üzemeltető statisztikai összegzést készít a rögzített adatokból, ezen kimutatások végeredménye csak statisztikai formában készülhet el, mely nem alkalmas egyedi azonosítókhoz való kapcsolására.
Ezen statisztikai adatok a szolgáltatások fejlesztéséhez szükségesek.
A Ticketpro Kft. az általa készített statisztikai adatokat harmadik fél részére semmilyen formában át nem ad.

2. Hogyan tudom leellenőrizni rendelésem állapotát?

Rendelése aktuális állapotáról webshopunkban tájékozódhat a Rendeléseim menüpont alatt.

3. Mi a teendő, ha elhagytam a belépőjegyem?

Az elhagyott, vagy eltulajdonított belépőjegy pótlására az ÁSZF X/13 pontja szerint van lehetőség.

4. Milyen fizetési módok közül választhatok Internetes vásárlás esetén?
A weboldal kétféle fizetési módot kínál fel. Az első az utánvétes fizetési mód. Ebben az esetben a megrendelt jegyeket DHL futárszolgálattal küldjük ki és a jegy vételárát a futárnak kell kifizetni. Fontos, hogy ez a fizetési mód csak a rendezvény dátuma előtt minimum 9 munkanappal vehető igénybe. A másik fizetési mód a bankkártyás fizetés. Ehhez rendelkeznie kell egy dombornyomott bankkártyával. A bankkártyás fizetéshez kétféle szállítási módot is választhat. Kérheti hogy a jegyeket küldjük ki DHL futárszolgálattal, de azokat személyesne is átveheti a sikeres rendeléstől számított második munkanapon a Tiketpro Jegyközpontban, vagy a rendezvény napján a helyszínen, a rendezvény előtt két órával. Az első eset a rendezvény előtt minimum 4 munkanappal választható, a bankkártyás fizetés/személyes átvétel választáshoz nincs időbeli megkötés.
5. Számlaigény

Minden, a Ticketpro webshopján keresztül leadott rendelésről elektronikus számla készül, a regisztrációnál megadott adatokkal. Amennyiben Ön ettől eltérő számlázási címet szeretne megadni, a rendelés során megteheti. Számlázási adatok utólagos módosítására az ÁSZF A melléklet I. pontjában foglalt díj megtérítése után van lehetőség.

6. Mi a teendő, ha elmarad egy koncert?
Abban az esetben, ha egy koncert elmaradásáról a rendezvény szervezője által is megerősített információt kapunk, és a visszaváltáshoz szükséges szerződéses környezet ezt lehetővé teszi, a jegyvisszaváltást a lehető leggyorsabban igyekszünk beindítani. Jegyvisszaváltás során, amennyiben a visszaváltó személye a Ticketpro, a belépőjegy teljes vételárát megtérítjük, de azon felül nem áll módunkban kártérítést fizetnünk semmilyen indokkal (megváltott utazási költség, szállodafoglalás, egyebek). A jegyek, amennyiben a Szervező, vagy a Szervező megbízásából a Ticketpro másképp nem rendelkezik a vásárlás helyszínén, a bejelentéstől, de maximum a koncert eredetileg meghirdetett dátumától számított 30 napig válthatók vissza. A Ticketpro minden esetben szerződésileg kötelezi a szervezőt, hogy a jegyvisszaváltás tényéről a nyilvános médián keresztül tájékoztassa a jegytulajdonosokat. Ezen felül a rendezvényelmaradásról, a visszaváltás módjáról és a visszaváltást végző személyről a Ticketpro is folyamatosan tájékozatást nyújt a www.ticketpro.hu weboldalon. Mivel egy rendezvény elmaradása nem tervezhető folyamat, ezért kérjük folyamatosan látogassa a Ticketpro weboldalát, hogy minden hír időben eljuthasson Önhöz! Egyéb esetekben a Ticketpro jegyárat nem térít vissza.
7. Mi az a Ticketpro?
A Ticketpro Hungary Kft. Magyarország legújabb és legdinamikusabban fejlődő jegyterjesztő cége. Több budapesti és vidéki partnerirodával dolgozunk együtt. Cégünk több koncerthelyszínre is árusít jegyeket köztük a Papp László Budapest Sportarénába is. Partnerirodáink listáját megtalálja a "ÉRTÉKESÍTÉSI PONTOK" menü alatt.
8. Mi az amit bevihetek és mi az amit nem egy koncertre?
Általában tilos bevinni a rendezvényre bármely kép és hangrögzítő eszközt, ételt és italt, üveget, fegyvert, drogot, vagy bármely egyéb, a szervezők által veszélyesnek ítélt tárgyat.
9. Mi történik a pénzemmel a Ticketpro-nál?
Gyakori tévedés azt gondolni, hogy a Ticketpro “használja” a jegyvásárló pénzét, kamatoztatja, esetleg forgatja addig, amíg a Rendezvény le nem megy. A Ticketpro nem szervezője egy-egy rendezvénynek, és főleg nem bank, vagy befektetési bróker. Amennyiben a Rendezvény szervezője a jegyérétkesítés szerződésben rögzített garanciális feltételeket bemutatja (rendelkezik például rendezvénylemondási biztosítással) a Ticketpro számára, a jegybevétel rendszeres időközönként elszámolásra kerül a Rendezvény szervezője felé. Így a Ticketpro “nem ül” a jegyvásárló pénzén, és nem használja azt fel jogosulatlanul.
10. Mi történik a rendelésemmel a Ticketpronál?

A Ticketprohoz beérkező rendelések automatikusan bekerülnek egy speciális, rendeléseket nyilvántartó adatbázisba, ahol munkatársaink 2 munkanapon belül feldolgozzák azt. Első lépésben meggyőződnek a fizetésről - amennyiben Ön bankkártyával fizetett. Ha rendben találják a jegyeket előkészítik a rendelésben megadott paramétereknek megfelelően, csomagolják őket és a szállítási módnak megfelelően kipostázzák vagy elhelyezik a Ticketpro Jegyközpontban, hogy a nyitvatartási időn belül bármikor (a sikeres rendelést visszaigazoló e-mail kézhezvételétől számított 3. munkanaptól) átvehesse, feltéve, hogy a személyes átvétel menüpontot jelölte meg szállítási módként.

11. Milyen böngésző szükséges a weboldalak hiánytalan megjelenítéséhez?
A ticketpro.hu oldal hibátlan megjelenítéséhez Microsoft Internet Explorer 7.0 (vagy újabb), vagy Mozzila Firefox 12 (vagy magasabb) verziószámú böngészőt javaslunk.
12. Mire terjed ki a Ticketpro felelőssége?
A Ticketpro nem Rendezvényszervező cég és ezért befolyásoló szerepe és ráhatása sincs egy-egy rendezvény megszervezésére, annak színvonalára, a fellépő énekes művész énekhangjára és a büfében kapható sör hőmérsékletére. A Ticketpro igyekszik mindig a kellő körültekintéssel kiválasztani azokat a rendezvényeket, amelyek jegyértékesítésében szerepet vállal, mindamellett nem tud felelősséget vállalni azért a szolgáltatásért amelyet a Rendezvény szervezője nyújt a közönsége számára. Ezért minden olyan panasszal, ami a jegyvásárlás tartalmi részét illeti (nem megfelelő kiszolgálás, hibásan kiállított belépőjegy, stb.) a Ticketpro-hoz kell fordulni segítségért, a Rendezvény lebonyolításával, a belépőjeggyel igénybevett szolgáltatás hiányosságaiért pedig a belépőjegyen feltüntetett szervezőhöz kell fordulni. Természetesen a Ticketpro is igyekezni fog a hozzá eljuttatott, de illetékesség hiányában a Rendezvényszervezőhöz továbbküldött panaszok nyomon követésében, de érdemes mindig szem előtt tartani, hogy a jegyforgalmazó és a rendezvényszervező nem ugyanaz a személy.
13. Nem sikerül bejelentkeznem a rendszerbe. Mi lehet a baj?
Ha nem sikerül bejelentkeznie a Ticketpro rendszerébe, ennek több oka is lehet. Először is győződjünk meg róla, hogy tényleg regisztráltuk e magunkat. Ha nem, az oldal felső részén található "WEBSHOP" menüpontban megtehetjük. Amennyiben regisztrálva vagyunk, ügyeljünk arra, hogy pontosan adjuk meg a felhasználónevünket és a jelszavunkat. Gyakori probléma a kis- és nagybetűk közötti különbség szem előtt tévesztése: ellenőrizzük hogy nincs-e bekapcsolva a billentyűnkön a Caps Lock billentyű.