Kérdések

1. Biztonságban tudhatom-e az adataimat?

A Ticketpro Kft. holnlapján regisztrált ügyfeleitől adatokat kér be és tárol rendszerében. Ezen adatok a szolgáltatások igénybevételéhez szükségesek, melyekből statisztikai kimutatásokat készítünk a szolgáltatásainkat igénybevevő ügyfeleinkről.
Az adatok tárolásánál mindig a lehető legnagyobb biztonságot alkalmazzuk, hogy ezek harmadik személy, illetve illetéktelenek kezébe ne kerülhessenek.
Az üzemeltető statisztikai összegzést készít a rögzített adatokból, ezen kimutatások végeredménye csak statisztikai formában készülhet el, mely nem alkalmas egyedi azonosítókhoz való kapcsolására.
Ezen statisztikai adatok a szolgáltatások fejlesztéséhez szükségesek.
A Ticketpro Kft. az általa készített statisztikai adatokat harmadik fél részére semmilyen formában át nem ad.

2. Hogyan tudom leellenőrizni rendelésem állapotát?

Rendelése aktuális állapotáról webshopunkban tájékozódhat a Rendeléseim menüpont alatt.

3. Mi a teendő, ha elhagytam a belépőjegyem?

Az elhagyott, vagy eltulajdonított belépőjegy pótlására az ÁSZF X/13 pontja szerint van lehetőség.

4. Milyen fizetési módok közül választhatok Internetes vásárlás esetén?
A weboldal kétféle fizetési módot kínál fel. Az első az utánvétes fizetési mód. Ebben az esetben a megrendelt jegyeket DHL futárszolgálattal küldjük ki és a jegy vételárát a futárnak kell kifizetni. Fontos, hogy ez a fizetési mód csak a rendezvény dátuma előtt minimum 9 munkanappal vehető igénybe. A másik fizetési mód a bankkártyás fizetés. Ehhez rendelkeznie kell egy dombornyomott bankkártyával. A bankkártyás fizetéshez kétféle szállítási módot is választhat. Kérheti hogy a jegyeket küldjük ki DHL futárszolgálattal, de azokat személyesne is átveheti a sikeres rendeléstől számított második munkanapon a Tiketpro Jegyközpontban, vagy a rendezvény napján a helyszínen, a rendezvény előtt két órával. Az első eset a rendezvény előtt minimum 4 munkanappal választható, a bankkártyás fizetés/személyes átvétel választáshoz nincs időbeli megkötés.
5. Számlaigény

Minden, a Ticketpro webshopján keresztül leadott rendelésről elektronikus számla készül, a regisztrációnál megadott adatokkal. Amennyiben Ön ettől eltérő számlázási címet szeretne megadni, a rendelés során megteheti. Számlázási adatok utólagos módosítására az ÁSZF A melléklet I. pontjában foglalt díj megtérítése után van lehetőség.

6. Gyakran merül fel a kérdés: visszaválthatom-e a belépőjegyem?

A jegyvisszaváltás a Rendezvényszervező felügyelete alatt zajlik minden olyan esetben, amikor egy Rendezvény elmarad. Ilyenkor minig a Rendezvényszervező közleményeit kell figyelemmel kísérni – ezek a közlemények tájékoztatnak arról, hogy pontosan hogy és milyen formában zajlik a jegyvisszaváltás. Ezek az információk természetesen megtalálhatók a Ticketpro weboldalán is, érdemes az itt megjelenő híreket nyomon követni.

A jegyvisszaváltás indokolt lehet olyan esetben is, amikor a Rendezvény dátumában, időpontjában, vagy helyszínében lép fel változás. Ilyenkor szintén a Rendezvényszervező közleményei az irányadók – ezen keresztül hirdeti meg a Rendezvényszervező a jegyvisszaváltás lehetőségét azok számára, akiknek a módosult datum vagy új helyszínen nem felel meg.

Mi a teendő akkor, ha a fenti esetek egyike sem áll fenn, egyszerűen csak nem tudunk, vagy nem akarunk elmenni egy Rendezvényre? Mert mondjuk meggondoltuk magunkat? Sokszor úgy kell jegyet vásárolnunk magunknak hónapokkal előre, hogy nem tudhatjuk nem-e jön közbe bármilyen olyan váratlan esemény, ami miatt nem tudunk elmenni a rendezvényre. Erre a problémára kínál most megoldást a Ticketpro. Magyarországon egyedülállóan, bizonyos rendezvényekre biztosítjuk az indoklás nélküli jegyvisszaváltás lehetőségét – és mindezt ráadásul bárki számára elérhetően, előzetes “biztosítási összeg” vagy bármi egyéb, a visszaváltást megelőző extra “nyugalmi díj” megfizetése nélkül. A jegyvisszaváltás feltételeit az ÁSZF XII. bekezdésének 31. pontja és a Jegyvisszaváltási szabályzat részletezi, de az alapvető tudnivalók a következők:

A Ticketpro saját weboldalán egy piktogrammal jelöli azokat a belépőjegyeket, amelyekre a jegyvisszaváltás igényelhető:

recycle

Amennyiben a belépőjegyen ez a piktogramm megtalálható, vagy az feltültetésre került a rendezvény oldalán a Ticketpro webshopon belül, úgy kérhető a jegy visszaváltása a következő formanyomtatványokon keresztül:

A jegy visszaváltásának adminisztatív díja van, amely díj annál kedvezőbb, minél távolabb van az esemény időpontja. Ezzel is azt kívánjuk elősegíteni, hogy mindenki minél hamarabb biztosítsa be a jegyét egy-egy koncertre úgy, hogy közben nem kell attól feline, hogy a nyakán marad a jegy, ha esetleg mégsem tud elmenni később a rendezvényre. Az adminisztrációs díj összege megtalálható az ÁSZF A Mellékletében.

7. Válasszunk rendezvényt

 A felső menüsoron kattintsunk a Rendezvények menüpontra. Ennek eredményeként az összes rendezvényt látni fogjuk, amelyre a Ticketpro Kft. jelenleg jegyet árul. Ha a lista túl kusza, vagy áttekinthetetlennek tűnik, próbájuk meg kategória szerint csökkenteni a kilistázandó rendezvényeket. Erre a felső kategóriaválasztó menüsor ad lehetőséget.
  Ha megtaláltuk a keresett rendezvényt, kattintsunk a rendezvény sorában a Jegyek feliratra. Ha így járunk el, az oldalon megjelenik egy rövid tájékoztató, "kedvcsináló" a rendezvénnyel kapcsolatban, azalatt pedig megtaláljuk egy táblázatban a különböző fajta kapható jegyeket és azok rövid leírását, hogy hova szól a jegy, és hogy az mennyibe kerül.
  Ha ez az a rendezvény, amit keresünk, és elhatároztuk hogy bizony erre a rendezvényre mi szeretnénk jegyet rendelni, kattintsunk bátran a Jegyrendelés gombra, amit rögtön az ártáblázat alatt találunk. Ezzel elindítjuk a jegyrendelést az adott rendezvényre, egy új ablakban megjelenik a rendelés-varázsló, ami lépésről lépésre végigvezet minket a jegyrendelésen.

8. Válasszunk árkategóriát

 Az újonnan megnyílt ablakban először győződjünk meg két nagyon fontos dologról:

  1. Tényleg a megfelelő rendezvényen indítjuk-e el a rendelésünket
  2. Be vagyunk-e jelentkezve a rendszerbe, illetve regisztrálva vagyunk-e a www.ticketpro.hu oldalon. Ha nem, kattintsunk a bejelentkező linkre, ami rögtön a rendezvény leírása alatt található, vagy regisztráljuk magunkat. Ha segítségre van szükségünk ezekhez a műveletekhez, nézzünk utána a Segítség oldalon. Ha sikeresen regisztráltuk magunkat és be is jelentkeztünk a rendszerbe visszajutunk a frissen megnyílt ablakba.

Tipp: A varázsló ablak jobb felső sarkában leellenőrizhetjük, hogy be vagyunk-e jelentkezve és ha igen, milyen felhasználónéven. Ameddig nem jelentkeztünk be, nem tudjuk folytatni a rendelést.

Tipp: Amennyiben már regisztrált felhasználónk, de elfelejtette jelszavát, úgy használja jelszóemlékeztetőnket.

Ha tehát be vagyunk jelentkezve, válasszuk ki azt az árkategóriát, amelyet leginkább szimpatikusnak tartunk. Ha segítségre van szükségünk a választásban, bátran kattintsunk át a régi ablakra, ahol bővebb információkat nyerhetünk az adott kategóriákkal kapcsolatban. Ha megtaláltuk a kívánt kategóriát, a megfelelő szövegdobozban állítsuk át a 0 számot arra a mennyiségre, ahány jegyet rendelni szeretnénk. Amennyiben minden jegyet kiválasztottunk, kattintsunk a Kosárba gombra. Ezzel behelyezzük a jegyünket a Kosarunkba, ami pontosan ugyanúgy működik, mint bármely más áruházi bevásárlókosár. A kattintással egyúttal betekintést nyerünk a kosarunkba is, ahol megtekinthetjük annak tartalmát. Ha elégedettek vagyunk a kosarunk tartalmával, kattintsunk a Tovább gombra. A következő lépés a szállítási mód megadása.

Tipp: Amennyiben más rendezvényre is szeretnénk egyidőben jegyet rendelni, megtehetjük, ha a kosárban a Következő jegy gombra kattintunk. Ismételjük mindaddig az előbb leírt folyamatot, amíg a kívánt rendelést össze nem állítjuk. A kosarunk tartalmát üríthetjük is, ha a Kosár ürítése gombra kattintunk.

Tipp: Amennyiben a rendezvényre lehetőség van kedvezményes jegy vásárlására (pl. gyermekkedvezmény), ott azok számát egyszerre adjuk meg a teljes árú jegyek számával, mivel a rendszer csak így tudja garantálni, hogy azok egymás mellé szólnak.

   
9. A kézbesítési mód megjelölése

 Ha a kosárban a Tovább gombra kattintottunk, a következő oldalon kézbesítési, vagy más szóval szállítási módot kell választanunk. A kézbesítési módok listájában többféle lehetőség közül is választhatunk, minden szállítási mód alatt egy rövid magyarázatot találunk, hogy hogyan is működik az adott szállítási mód, illetve a sor végén az adott módhoz tartozó szállítási díjat is megtaláljuk. Ha megtaláltuk a számunkra legszimpatikusabb szállítási módot, kattintsunk a Szállítási mód előtt található OK gombra. Ennek hatására megjelenik a következő oldal, ahol leellenőrizhetjük, és szükség esetén módosíthatjuk a regisztrációkor megadott adatainkat.

Tipp: Amennyiben a személyes átvételt választottuk, mint "szállítási mód"-ot, akkor is megjelenik ez az oldal. Ebben az esetben ezeket az adatokat csak tájékoztatásul kéri tőlünk a Ticketpro, hogy megtaláljon minket, ha esetleg valamilyen probléma merül fel a rendeléssel kapcsolatban, vagy a későbbiekben meggondoljuk magunkat és mégis szeretnénk kipostáztatni a jegyeinket. Fontos, hogy a személyes átvétellel rendelt jegyek a sikeres rendeléstől számított második munkanapon vehetők át a Ticketpro Jegyközpontban, vagy a rendezvény napján a rednezvény kezdése előtt két órával a helyszínen.

Amennyiben a kiválasztott szállítási módhoz bankkártyás fizetés tartozik, áruházunk átirányítja Önt a
CIB Bank oldalára, ahol az Internetes kapcsolat átvált ún. 128 bites, biztonságos kapcsolatra, amely biztosítja számára, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá adataihoz. Erre már csak azért is nagy szükség van, mert a következő oldal a fizető oldal.
A személyes átvételű jegyek választásakor kérjük kedves vásárlóinkat, hogy vegyék figyelembe: amennyiben nem a koncert napján (vagy egy nappal a rendezvény előtt) rendelik a jegyeket, két munkanap elteltével lehet őket átvenni a Ticketpro Jegyközpontban (1075 Budapest, Károly krt. 9). Természetesen a koncert napján két órával a rendezvény előtt a jegyek már a helyszínen vehetők át.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megrendelt jegyeket csak a megrendelő (vevő) veheti át, személyazonosságát igazoló okmánnyal (személyigazolvány, útlevél, jogosítvány). Amennyiben ez nem lehetséges, az átvevő személy csak a vevőtől kapott meghatalmazással veheti át a rendelést.

Szállítási díjak:
GLS utánvét (utánvétes fizetés) - 2400 Ft
GLS futárszolgálat (bankkártyás fizetés) - 1590 Ft
GLS Európába (bankkártyás fizetés) - 8000 Ft
személyes átvétel (bankkártyás fizetés) - 250 Ft
e-ticket (bankkártyás fizetés) - díjmentes

FIGYELEM! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a rendezvény elmaradása esetén a szállítási díjat nem áll módunkban visszatéríteni.

10. A fizetés

Jelenleg a Ticketpro az Interneten történő vásárlásra kétféle fizetési módot kínál:

FIGYELEM! Kérjük, számlaigényét közvetlenül a rendelés leadása után jelezze a sales@ticketpro.hu e-mail címen. Ehhez kérjük, adja meg a vevő nevét és címét, és a tőlünk kapott tranzakciószámot is.

  1. Bankkártyás fizetés:
    Lehetőségünk van bankkártyával fizetnünk abban az esetben, ha a szállítási módnál a GLS futárszolgálattal való küldést, vagy a személyes átvételt jelöltük meg. Ha ezt a fizetési módot választjuk, a következő adatokra lesz szükségünk:
    • A bankkártya elején található 16 számjegyű egyedi sorszám (Bankkártyaszám)
    • A bankkártya érvényességi ideje (Experidation date: Hónap/Év, két számjegyen tárolva)
    • A bankkártya hátoldalán, az aláírás-csíkon található háromjegyű, úgynevezett CVC kód.

    Tipp: egyes bankkártyatípusokon a bankkártyaszám utolsó néhány számjegyét megismétlik, majd utána található a 3 jegyű CVC kód.

    Fontos, hogy a megadott adatokat a Ticketpro semmilyen formában nem tárolja! Jó tudni, hogy a Ticketpro a fizetést a CIB Bank Internetes Fizetés szolgáltatásán keresztül intézi. Figyelem! Kérjük minden esetbe vegye figyelembe, hogy a sikeres fizetés után a tranzakció törlésére és így a jegyár visszatérítésére csak az egyébként meghirdetett jegyvisszaváltási esetekben van mód!
      A fizetéshez azokat a dombornyomottbankkártyákat használhatjuk, amelyeken megtalálható az alábbi csoportlogók valamelyike (pl. a EC Electronic, vagy a VISA Electron nem dombornyomott, így azokat nem tudjuk elfogadni):

  2. Fizetés utánvéttel:
    Ezt a fizetési módot abban az esetben tudjuk választani, ha szállítási módként GLS utánvétes szállítást jelöltünk meg. Ebben az esetben a Ticketpro a rendelés beérkezését követő 2 munkanapon belül összeállítja a rendelést, majd átadja azokat a GLS futárszolgálatnak. Magyarországi cím esetén a futárszolgálat az átvételt követő munkanapon már szállítja is a küldeményt. A jegyek értékét, illetve a szállítási- és csomagolási költséget a futárnak, a csomag átvételekor kell készpénzben kifizetni. Éppen ezért fontos, hogy utánvétes kézbesítést olyan címre kérjünk, ahol a futár napközben megtalál minket. Amennyiben a futár nem talál a megadott címen senkit, értesítőt hagy a postaládában, ami alapján egyeztetni lehet a következő kiszállítás dátumát.
11. Mi a teendő, ha elmarad egy koncert?
Abban az esetben, ha egy koncert elmaradásáról a rendezvény szervezője által is megerősített információt kapunk, és a visszaváltáshoz szükséges szerződéses környezet ezt lehetővé teszi, a jegyvisszaváltást a lehető leggyorsabban igyekszünk beindítani. Jegyvisszaváltás során, amennyiben a visszaváltó személye a Ticketpro, a belépőjegy teljes vételárát megtérítjük, de azon felül nem áll módunkban kártérítést fizetnünk semmilyen indokkal (megváltott utazási költség, szállodafoglalás, egyebek). A jegyek, amennyiben a Szervező, vagy a Szervező megbízásából a Ticketpro másképp nem rendelkezik a vásárlás helyszínén, a bejelentéstől, de maximum a koncert eredetileg meghirdetett dátumától számított 30 napig válthatók vissza. A Ticketpro minden esetben szerződésileg kötelezi a szervezőt, hogy a jegyvisszaváltás tényéről a nyilvános médián keresztül tájékoztassa a jegytulajdonosokat. Ezen felül a rendezvényelmaradásról, a visszaváltás módjáról és a visszaváltást végző személyről a Ticketpro is folyamatosan tájékozatást nyújt a www.ticketpro.hu weboldalon. Mivel egy rendezvény elmaradása nem tervezhető folyamat, ezért kérjük folyamatosan látogassa a Ticketpro weboldalát, hogy minden hír időben eljuthasson Önhöz! Egyéb esetekben a Ticketpro jegyárat nem térít vissza.
12. Mi az a Ticketpro?
A Ticketpro Hungary Kft. Magyarország legújabb és legdinamikusabban fejlődő jegyterjesztő cége. Több budapesti és vidéki partnerirodával dolgozunk együtt. Cégünk több koncerthelyszínre is árusít jegyeket köztük a Papp László Budapest Sportarénába is. Partnerirodáink listáját megtalálja a "ÉRTÉKESÍTÉSI PONTOK" menü alatt.
13. Mi az amit bevihetek és mi az amit nem egy koncertre?
Általában tilos bevinni a rendezvényre bármely kép és hangrögzítő eszközt, ételt és italt, üveget, fegyvert, drogot, vagy bármely egyéb, a szervezők által veszélyesnek ítélt tárgyat.
14. Mi történik a pénzemmel a Ticketpro-nál?
Gyakori tévedés azt gondolni, hogy a Ticketpro “használja” a jegyvásárló pénzét, kamatoztatja, esetleg forgatja addig, amíg a Rendezvény le nem megy. A Ticketpro nem szervezője egy-egy rendezvénynek, és főleg nem bank, vagy befektetési bróker. Amennyiben a Rendezvény szervezője a jegyérétkesítés szerződésben rögzített garanciális feltételeket bemutatja (rendelkezik például rendezvénylemondási biztosítással) a Ticketpro számára, a jegybevétel rendszeres időközönként elszámolásra kerül a Rendezvény szervezője felé. Így a Ticketpro “nem ül” a jegyvásárló pénzén, és nem használja azt fel jogosulatlanul.
15. Mi történik a rendelésemmel a Ticketpronál?

A Ticketprohoz beérkező rendelések automatikusan bekerülnek egy speciális, rendeléseket nyilvántartó adatbázisba, ahol munkatársaink 2 munkanapon belül feldolgozzák azt. Első lépésben meggyőződnek a fizetésről - amennyiben Ön bankkártyával fizetett. Ha rendben találják a jegyeket előkészítik a rendelésben megadott paramétereknek megfelelően, csomagolják őket és a szállítási módnak megfelelően kipostázzák vagy elhelyezik a Ticketpro Jegyközpontban, hogy a nyitvatartási időn belül bármikor (a sikeres rendelést visszaigazoló e-mail kézhezvételétől számított 3. munkanaptól) átvehesse, feltéve, hogy a személyes átvétel menüpontot jelölte meg szállítási módként.

16. Milyen böngésző szükséges a weboldalak hiánytalan megjelenítéséhez?
A ticketpro.hu oldal hibátlan megjelenítéséhez Microsoft Internet Explorer 7.0 (vagy újabb), vagy Mozzila Firefox 12 (vagy magasabb) verziószámú böngészőt javaslunk.
17. Mire terjed ki a Ticketpro felelőssége?
A Ticketpro nem Rendezvényszervező cég és ezért befolyásoló szerepe és ráhatása sincs egy-egy rendezvény megszervezésére, annak színvonalára, a fellépő énekes művész énekhangjára és a büfében kapható sör hőmérsékletére. A Ticketpro igyekszik mindig a kellő körültekintéssel kiválasztani azokat a rendezvényeket, amelyek jegyértékesítésében szerepet vállal, mindamellett nem tud felelősséget vállalni azért a szolgáltatásért amelyet a Rendezvény szervezője nyújt a közönsége számára. Ezért minden olyan panasszal, ami a jegyvásárlás tartalmi részét illeti (nem megfelelő kiszolgálás, hibásan kiállított belépőjegy, stb.) a Ticketpro-hoz kell fordulni segítségért, a Rendezvény lebonyolításával, a belépőjeggyel igénybevett szolgáltatás hiányosságaiért pedig a belépőjegyen feltüntetett szervezőhöz kell fordulni. Természetesen a Ticketpro is igyekezni fog a hozzá eljuttatott, de illetékesség hiányában a Rendezvényszervezőhöz továbbküldött panaszok nyomon követésében, de érdemes mindig szem előtt tartani, hogy a jegyforgalmazó és a rendezvényszervező nem ugyanaz a személy.
18. Nem sikerül bejelentkeznem a rendszerbe. Mi lehet a baj?
Ha nem sikerül bejelentkeznie a Ticketpro rendszerébe, ennek több oka is lehet. Először is győződjünk meg róla, hogy tényleg regisztráltuk e magunkat. Ha nem, az oldal felső részén található "WEBSHOP" menüpontban megtehetjük. Amennyiben regisztrálva vagyunk, ügyeljünk arra, hogy pontosan adjuk meg a felhasználónevünket és a jelszavunkat. Gyakori probléma a kis- és nagybetűk közötti különbség szem előtt tévesztése: ellenőrizzük hogy nincs-e bekapcsolva a billentyűnkön a Caps Lock billentyű.