GY.I.K.

1. Biztonságban tudhatom-e az adataimat?

A Ticketpro Kft. holnlapján regisztrált ügyfeleitől adatokat kér be és tárol rendszerében. Ezen adatok a szolgáltatások igénybevételéhez szükségesek, melyekből statisztikai kimutatásokat készítünk a szolgáltatásainkat igénybevevő ügyfeleinkről.
  Az adatok tárolásánál mindig a lehető legnagyobb biztonságot alkalmazzuk, hogy ezek harmadik személy, illetve illetéktelenek kezébe ne kerülhessenek.
  Az üzemeltető statisztikai összegzést készít a rögzített adatokból, ezen kimutatások végeredménye csak statisztikai formában készülhet el, mely nem alkalmas egyedi azonosítókhoz való kapcsolására.
  Ezen statisztikai adatok a szolgáltatások fejlesztéséhez szükségesek.
 A Ticketpro Kft. az általa készített statisztikai adatokat harmadik fél részére semmilyen formában át nem ad.

2. Hogyan tudom leellenőrizni rendelésem állapotát?

Amennyiben szeretne érdeklődni rendelése aktuális állapota iránt hívja a 06 (1) 555-5515-ös Budapesti telefonszámot. Telefonálás előtt készítse elő rendelésének azonosító számát, amit a rendelés-visszaigazoló emailben kiküldtünk Önnek, mert munkatársunk ez alapján a szám alapján tudja majd beazonosítani a rendelését.

3. Mi a teendő, ha elhagytam a belépőjegyem?

A belépőjegy bemutatóra szóló dokumentum. Ez azt jelenti, hogy a rendezvényt az látogathatja, aki a rendezvény beléptetésénél, a kapunál az érvényes belépőjegyet bemutatja. Nincs összefüggés tehát aközött, hogy ki vette a jegyet, és hogy a megvásárolt jegyet ki használja fel. Kicsit hasonlít ez a készpénz elvesztéséhez: az elvesztett és megtalált készpénzzel való fizetést nem tiltja semmi. Szintén hasonlóan az elvesztett készpénzhez, az elveszett belépőjegyek pótlására nincs mód. Érdemes tehát egy tízezer forintos belépőjegyre úgy tekinteni, mint egy tízezer forintos bankjegyre - értékben, és kezelésben nincs semmilyen különbség köztük.

4. Mi a teendő, ha elmarad egy koncert?
Abban az esetben, ha egy koncert elmaradásáról a rendezvény szervezője által is megerősített információt kapunk, és a visszaváltáshoz szükséges szerződéses környezet ezt lehetővé teszi, a jegyvisszaváltást a lehető leggyorsabban igyekszünk beindítani. Jegyvisszaváltás során, amennyiben a visszaváltó személye a Ticketpro, a belépőjegy teljes vételárát megtérítjük, de azon felül nem áll módunkban kártérítést fizetnünk semmilyen indokkal (megváltott utazási költség, szállodafoglalás, egyebek). A jegyek, amennyiben a Szervező, vagy a Szervező megbízásából a Ticketpro másképp nem rendelkezik a vásárlás helyszínén, a bejelentéstől, de maximum a koncert eredetileg meghirdetett dátumától számított 30 napig válthatók vissza. A Ticketpro minden esetben szerződésileg kötelezi a szervezőt, hogy a jegyvisszaváltás tényéről a nyilvános médián keresztül tájékoztassa a jegytulajdonosokat. Ezen felül a rendezvényelmaradásról, a visszaváltás módjáról és a visszaváltást végző személyről a Ticketpro is folyamatosan tájékozatást nyújt a www.ticketpro.hu weboldalon. Mivel egy rendezvény elmaradása nem tervezhető folyamat, ezért kérjük folyamatosan látogassa a Ticketpro weboldalát, hogy minden hír időben eljuthasson Önhöz! Egyéb esetekben a Ticketpro jegyárat nem térít vissza.
5. Mi az a Ticketpro?
A Ticketpro Hungary Kft. Magyarország legújabb és legdinamikusabban fejlődő jegyterjesztő cége. Több budapesti és vidéki partnerirodával dolgozunk együtt. Cégünk több koncerthelyszínre is árusít jegyeket köztük a Papp László Budapest Sportarénába is. Partnerirodáink listáját megtalálja a "ÉRTÉKESÍTÉSI PONTOK" menü alatt.
6. Mi az amit bevihetek és mi az amit nem egy koncertre?
Általában tilos bevinni a rendezvényre bármely kép és hangrögzítő eszközt, ételt és italt, üveget, fegyvert, drogot, vagy bármely egyéb, a szervezők által veszélyesnek ítélt tárgyat.
7. Mi történik a pénzemmel a Ticketpro-nál?
Gyakori tévedés azt gondolni, hogy a Ticketpro “használja” a jegyvásárló pénzét, kamatoztatja, esetleg forgatja addig, amíg a Rendezvény le nem megy. A Ticketpro nem szervezője egy-egy rendezvénynek, és főleg nem bank, vagy befektetési bróker. Amennyiben a Rendezvény szervezője a jegyérétkesítés szerződésben rögzített garanciális feltételeket bemutatja (rendelkezik például rendezvénylemondási biztosítással) a Ticketpro számára, a jegybevétel rendszeres időközönként elszámolásra kerül a Rendezvény szervezője felé. Így a Ticketpro “nem ül” a jegyvásárló pénzén, és nem használja azt fel jogosulatlanul.
8. Mi történik a rendelésemmel a Ticketpronál?

A Ticketprohoz beérkező rendelések automatikusan bekerülnek egy speciális, rendeléseket nyilvántartó adatbázisba, ahol munkatársaink 2 munkanapon belül feldolgozzák azt. Első lépésben meggyőződnek a fizetésről - amennyiben Ön bankkártyával fizetett. Ha rendben találják a jegyeket előkészítik a rendelésben megadott paramétereknek megfelelően, csomagolják őket és a szállítási módnak megfelelően kipostázzák vagy elhelyezik a Ticketpro Jegyközpontban, hogy a nyitvatartási időn belül bármikor (a sikeres rendelést visszaigazoló e-mail kézhezvételétől számított 3. munkanaptól) átvehesse, feltéve, hogy a személyes átvétel menüpontot jelölte meg szállítási módként.

9. Milyen böngésző szükséges a weboldalak hiánytalan megjelenítéséhez?
A ticketpro.hu oldal hibátlan megjelenítéséhez Microsoft Internet Explorer 7.0 (vagy újabb), vagy Mozzila Firefox 12 (vagy magasabb) verziószámú böngészőt javaslunk.
10. Milyen fizetési módok közül választhatok Internetes vásárlás esetén?
A weboldal kétféle fizetési módot kínál fel. Az első az utánvétes fizetési mód. Ebben az esetben a megrendelt jegyeket GLS Futárszolgálattal küldjük ki és a jegy vételárát a futárnak kell kifizetni. Fontos, hogy ez a fizetési mód csak a rendezvény dátuma előtt minimum 9 munkanappal vehető igénybe. A másik fizetési mód a bankkártyás fizetés. Ehhez rendelkeznie kell egy dombornyomott bankkártyával. A bankkártyás fizetéshez kétféle szállítási módot is választhat. Kérheti hogy a jegyeket küldjük ki GLS Futárszolgálattal, de azokat személyesne is átveheti a sikeres rendeléstől számított második munkanapon a Tiketpro Jegyközpontban, vagy a rendezvény napján a helyszínen, a rendezvény előtt két órával. Az első eset a rendezvény előtt minimum 4 munkanappal választható, a bankkártyás fizetés/személyes átvétel választáshoz nincs időbeli megkötés.
11. Mire terjed ki a Ticketpro felelőssége?
A Ticketpro nem Rendezvényszervező cég és ezért befolyásoló szerepe és ráhatása sincs egy-egy rendezvény megszervezésére, annak színvonalára, a fellépő énekes művész énekhangjára és a büfében kapható sör hőmérsékletére. A Ticketpro igyekszik mindig a kellő körültekintéssel kiválasztani azokat a rendezvényeket, amelyek jegyértékesítésében szerepet vállal, mindamellett nem tud felelősséget vállalni azért a szolgáltatásért amelyet a Rendezvény szervezője nyújt a közönsége számára. Ezért minden olyan panasszal, ami a jegyvásárlás tartalmi részét illeti (nem megfelelő kiszolgálás, hibásan kiállított belépőjegy, stb.) a Ticketpro-hoz kell fordulni segítségért, a Rendezvény lebonyolításával, a belépőjeggyel igénybevett szolgáltatás hiányosságaiért pedig a belépőjegyen feltüntetett szervezőhöz kell fordulni. Természetesen a Ticketpro is igyekezni fog a hozzá eljuttatott, de illetékesség hiányában a Rendezvényszervezőhöz továbbküldött panaszok nyomon követésében, de érdemes mindig szem előtt tartani, hogy a jegyforgalmazó és a rendezvényszervező nem ugyanaz a személy.
12. Nem sikerül bejelentkeznem a rendszerbe. Mi lehet a baj?
Ha nem sikerül bejelentkeznie a Ticketpro rendszerébe, ennek több oka is lehet. Először is győződjünk meg róla, hogy tényleg regisztráltuk e magunkat. Ha nem, az oldal felső részén található "WEBSHOP" menüpontban megtehetjük. Amennyiben regisztrálva vagyunk, ügyeljünk arra, hogy pontosan adjuk meg a felhasználónevünket és a jelszavunkat. Gyakori probléma a kis- és nagybetűk közötti különbség szem előtt tévesztése: ellenőrizzük hogy nincs-e bekapcsolva a billentyűnkön a Caps Lock billentyű.
13. Számlaigény
Kérjük, számlaigényét közvetlenül a rendelés leadása után jelezze a sales@ticketpro.hu e-mail címen. Ehhez kérjük, adja meg a vevő nevét és címét, és a tőlünk kapott tranzakciószámot is.